Thursday 21 May 2009

人的问题

20/05/2009 10:45pm



工作很压力,尤其是母鸡带小鸡的方式。。。我发觉这几天心情不是很好,但掩饰的还好。。。
我很清楚了解到无论在那里工作都是辛苦和压力的,最大的问题应该是人的问题吧!
人与人的问题永远无法风平浪静。。。。我不喜欢玩office politic,是件很累人的事。。。



今天我的宝贝祖儿也是心情不好哦!可能考试的压力吧!
姐,尽力就好虽然我知道你没有,哈哈哈!正式时要加油加油加油哦!要不然你的地位不保哦!

2 comments:

gen_2000_2000 said...

真正幸福的人生,是建筑在心的快乐,而非身的享受。

flame said...

wherever you go, there will be politics around. Else, this world would have been peaceful.It is the existence of politics that brings about human relations. without politics, this place wouldnt be called earth and 'World Peace' wouldnt be the answers of the contestants of beauty peagants anymore.